Η εταιρεία Apple είναι γνωστή για τα δημιουργικά και εντυπωσιακά διαφημιστικά σποτ που δημιουργεί για τα προϊόντα της. Ωστόσο, η πρόσφατη διαφήμιση για το iPad Pro που έκανε θόρυβο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες του κοινού.
Το βίντεο δείχνει μια υδραυλική πρέσα να συνθλίβει διάφορα δημιουργικά εργαλεία και οργανικά, με ένα iPad Pro να εμφανίζεται στο τέλος αναλαμβάνοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η αντίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν ανάμεικτη, με πολλούς χρήστες να εκφράζουν αντίθετη άποψη για το περιεχόμενο της διαφήμισης.
Ως απάντηση στις αντιδράσεις, ο αντιπρόεδρος Marketing Communications της Apple, Tor Myhren, εξέδωσε μια δήλωση στην οποία αναγνώρισε ότι η διαφήμιση δεν πέτυχε τον στόχο της εταιρείας και ζήτησε συγγνώμη για το περιεχόμενο του βίντεο.
Παρά την αντίδραση που προκάλεσε, η διαφήμιση με τίτλο “Σύγκρουση!” παραμένει διαθέσιμη στο επίσημο κανάλι της Apple στο YouTube, αλλά η εταιρεία αποφάσισε να μην την προβάλει στην τηλεόραση προκειμένου να αποφύγει περαιτέρω προβλήματα.
Η Apple είναι γνωστή για την δημιουργία υψηλής ποιότητας προϊόντων και διαφημίσεων και είναι αναμενόμενο να υπάρχουν περιπτώσεις όπου η εταιρεία δεν θα είναι σε θέση να ικανοποιήσει τις προσδοκίες του κοινού. Σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι σημαντικό να αναγνωριστεί το λάθος και να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για τη βελτίωση της επικοινωνίας με το κοινό.