Το iFixit λήγει τη συνεργασία του με τη Samsung: Τι σημαίνει αυτό για τους καταναλωτές;

Η εταιρεία επισκευής συσκευών iFixit ανακοίνωσε σήμερα ότι τερματίζει τη συνεργασία της με τη Samsung μετά από δύο χρόνια συνεργασίας. Η απόφαση αυτή πήρε την αίσθηση του κοινού, καθώς η iFixit ήταν γνωστή για την παροχή οδηγιών επισκευής για πολλές συσκευές Samsung.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που έγινε σε ένα blog post, η iFixit θέλησε να δημιουργήσει ένα πιο φιλικό προς την επισκευή οικοσύστημα για ανεξάρτητες επιχειρήσεις και καταναλωτές με το Samsung Repair Hub, αλλά δεν κατάφερε να καταλήξει σε συμφωνία με τη Samsung. Η εταιρεία αμφισβητεί τη δέσμευση της Samsung στην προσβασιμότητα της επισκευής και αναφέρει ότι οι υψηλές τιμές των ανταλλακτικών αποτέλεσαν εμπόδιο στη συνεργασία.

Το iFixit παρείχε οδηγούς επισκευής βήμα προς βήμα για την αντικατάσταση συγκροτημάτων οθόνης, μπαταριών, θυρών φόρτισης και άλλων εξαρτημάτων για τις συσκευές Samsung. Ωστόσο, η συνεργασία δεν κατάφερε να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προέκυψαν, μεταξύ των οποίων και η υψηλή τιμή των ανταλλακτικών.

Η Samsung δεν απέστειλε ποτέ ανταλλακτικά στο iFixit για τις πιο πρόσφατες σειρές των smartphone της και επέλεξε να πουλά ανταλλακτικά μέσω του Encompass. Αυτή η απόφαση σηματοδοτεί το τέλος μιας συνεργασίας που δεν κατάφερε να επιτύχει τους στόχους της.

Το iFixit σχεδιάζει τώρα να συνεχίσει την πώληση ανταλλακτικών και κιτ επισκευής για συσκευές Samsung χρησιμοποιώντας ανταλλακτικά OEM και εξαρτήματα aftermarket. Η Samsung, από την άλλη πλευρά, φαίνεται ότι θα επεκτείνει τις επιλογές αυτο-επισκευής για τους πελάτες της, ακολουθώντας το παράδειγμα της Apple.

Μετά την αποτυχημένη συνεργασία τους, η iFixit και η Samsung ακολουθούν πλέον διαφορετικούς δρόμους. Η iFixit συνεχίζει να συνεργάζεται με άλλες εταιρείες επισκευής, ενώ η Samsung φαίνεται ότι επιδιώκει να ενισχύσει τις επιλογές αυτο-επισκευής για τους πελάτες της.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top